Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Big stix 84 eller Monster 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pork" data-source="post: 44621" data-attributes="member: 6636"><p>Hej!</p><p></p><p>Vill verkligen klargöra från början att jag INTE menar att vara otrevlig eller ironisk. Men är inte denna fråga mer lämplig under rubriken "Hopp & åkteknik". Det kan väl ändå inte vara värt pengarna att ha ett par G4:or för piståkning eller "lite lössnö" och ett par iM85 exempelvis för "djupare lössnö". Det borde ju vara mer kostnadseffektivt att bättra på tekniken tycker jag det låter som...eller köpa ett par `Völkl Gotama` e d istället...då blir det ju en reell skillnad i alla fall.</p><p></p><p>// Pork</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pork, post: 44621, member: 6636"] Hej! Vill verkligen klargöra från början att jag INTE menar att vara otrevlig eller ironisk. Men är inte denna fråga mer lämplig under rubriken "Hopp & åkteknik". Det kan väl ändå inte vara värt pengarna att ha ett par G4:or för piståkning eller "lite lössnö" och ett par iM85 exempelvis för "djupare lössnö". Det borde ju vara mer kostnadseffektivt att bättra på tekniken tycker jag det låter som...eller köpa ett par `Völkl Gotama` e d istället...då blir det ju en reell skillnad i alla fall. // Pork [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Big stix 84 eller Monster 85
Tillbaka
Topp