Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
big trouble i parken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norr" data-source="post: 237901" data-attributes="member: 69566"><p>Det är på detta viset att jag har chansen at köpa ett par big trouble till ett bra pris , De finns i närheten osv . Men när jag har läst andra trådar om parkegenskaperna på BT har jag sett att åsikterna skiljer sig ganska mycket och börjar känna mig lite osäker. </p><p></p><p>Eftersom jag får ett sånt bra pris känns det ändå som att det är BT jag vill ha om dem inte är helt omöjliga i parken (jag åker ganska mycket skidor).</p><p></p><p>Så vad säger ni är dessa inte alls bra i parken eller går det att använda dem?</p><p></p><p>/Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norr, post: 237901, member: 69566"] Det är på detta viset att jag har chansen at köpa ett par big trouble till ett bra pris , De finns i närheten osv . Men när jag har läst andra trådar om parkegenskaperna på BT har jag sett att åsikterna skiljer sig ganska mycket och börjar känna mig lite osäker. Eftersom jag får ett sånt bra pris känns det ändå som att det är BT jag vill ha om dem inte är helt omöjliga i parken (jag åker ganska mycket skidor). Så vad säger ni är dessa inte alls bra i parken eller går det att använda dem? /Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
big trouble i parken
Tillbaka
Topp