Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
big trouble / mojo 90?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeAC" data-source="post: 176413" data-attributes="member: 15069"><p>Jag körde på Big T i vintras. Var inte så nöjd med dem. De bet inte alls när det blev hårt. körde främjandets (huga) alpinvecka (ettan) på dem. inte speciellt lätt att köra kortsväng på dem. Körde på mojon året före det och det är väldigt stor skillnad. Big T är väldigt plankig och gillar bara när det är uppkört och slagigt. Mojon kan du köra väldigt mycket oftare. Gillar Mojon mer som alla andra här.</p><p></p><p>körde en hel del offpist med Big T o de funkade helt okej till det. som inga problem men de är lite tröga tycker jag. Eller så är det jag som är lat, vet inte vilket. Plus att Big T väger mycket, för och nackdelar med det.</p><p></p><p>Jag är 180cm o 70kg. Gillar att köra på längre skidor så jag skulle satsat på över 180 på båda skidorna vilka du än väljer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeAC, post: 176413, member: 15069"] Jag körde på Big T i vintras. Var inte så nöjd med dem. De bet inte alls när det blev hårt. körde främjandets (huga) alpinvecka (ettan) på dem. inte speciellt lätt att köra kortsväng på dem. Körde på mojon året före det och det är väldigt stor skillnad. Big T är väldigt plankig och gillar bara när det är uppkört och slagigt. Mojon kan du köra väldigt mycket oftare. Gillar Mojon mer som alla andra här. körde en hel del offpist med Big T o de funkade helt okej till det. som inga problem men de är lite tröga tycker jag. Eller så är det jag som är lat, vet inte vilket. Plus att Big T väger mycket, för och nackdelar med det. Jag är 180cm o 70kg. Gillar att köra på längre skidor så jag skulle satsat på över 180 på båda skidorna vilka du än väljer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
big trouble / mojo 90?
Tillbaka
Topp