Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Big Trouble, Public Enemy eller Monster 88?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 132591" data-attributes="member: 35502"><p>Skulle nog säga big troublen om du vill ha mesta/bästa lössnö egenskaper, den kan jag intyga själv att den funkar jäkligt bra i pist lugn och stabil bra kantgrepp enda minuset är att den är trög i låga hastigheter, troligtvis mitt val av skida i år.</p><p></p><p>PE:n har jag inte kört än själv men den ska ju tydligen fungera riktigt bra över hela berget vad jag har hört, + att det är väldigt bra pris på skidan.</p><p></p><p>Monster 88:an tror jag att du kommer uppfatta som hyfsat trög om du inte är väldigt aggresiv som åkare med tanke på skidans styvhet och tyngd, känns inte riktigt som att den passar in i samma "köptankar" som PE:n och BT:n är för olika kännslor att åka på en twintip och en "vanlig" friåkninsskida.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 132591, member: 35502"] Skulle nog säga big troublen om du vill ha mesta/bästa lössnö egenskaper, den kan jag intyga själv att den funkar jäkligt bra i pist lugn och stabil bra kantgrepp enda minuset är att den är trög i låga hastigheter, troligtvis mitt val av skida i år. PE:n har jag inte kört än själv men den ska ju tydligen fungera riktigt bra över hela berget vad jag har hört, + att det är väldigt bra pris på skidan. Monster 88:an tror jag att du kommer uppfatta som hyfsat trög om du inte är väldigt aggresiv som åkare med tanke på skidans styvhet och tyngd, känns inte riktigt som att den passar in i samma "köptankar" som PE:n och BT:n är för olika kännslor att åka på en twintip och en "vanlig" friåkninsskida. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Big Trouble, Public Enemy eller Monster 88?
Tillbaka
Topp