Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bigairtävling i Härnösands centrum den 1 Mars!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robintrolin" data-source="post: 419586" data-attributes="member: 47011"><p>Vafan skulle det här vara bra för?!?! Du gjorde så att 5-10 pers avanmälde sig, och ändå har du inte ett dugg med den här tävlingen att göra. Istället för att sitta hemma och förstöra för oss kunde du hjälpt till att bygga istället. Det fanns hur många som helst som ställde upp helt gratis och jobbade närmare 12 timmar i sträck för att få klart allting i tid. </p><p></p><p>Jag vill tacka Bravur som fick slita upp sig ur tv sofforna kl 21 på en lördagkväll, BARA för vår skull. Till US Maskin som fraktade galet mycket snö, Ramirent som sponsrade oss med containrar, Fresks som fixade närmare 50 lastpallar och en massa brädor, de som ställde upp med den feta ljudanläggningen, speakern, alla kompisar som slet stenhårt både under tävlingen och sent på kvällen innan för att få klart hoppet. Till Extrem, Team Sportia, Intersport och Tetre som sponsrade oss med priser. Till Oscar Eriksson som fotograferade under hela fredagen och lördagen, till publiken som stod i pissvädret och tittade på. Fredrik Pettersson som fått mig att inte kunna säga gubbe till dom som är över 30. Och framförallt Lina Dahlbom som slet dygnet i 2 veckor för att få tävlingen fullbordad!</p><p></p><p>Som alltid fanns det säkert folk som ogillade vissa saker, men med tanke på att det är första eventet vi arrangerar och den otroligt korta tiden vi hade på oss tycker jag att vi har lyckats helt sjukt bra! Jag är verkligen helnöjd med dagen, och till nästa år ser vi till att få hit mer folk, att hoppet blir större och att det blir mer ös.</p><p></p><p></p><p>/Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robintrolin, post: 419586, member: 47011"] Vafan skulle det här vara bra för?!?! Du gjorde så att 5-10 pers avanmälde sig, och ändå har du inte ett dugg med den här tävlingen att göra. Istället för att sitta hemma och förstöra för oss kunde du hjälpt till att bygga istället. Det fanns hur många som helst som ställde upp helt gratis och jobbade närmare 12 timmar i sträck för att få klart allting i tid. Jag vill tacka Bravur som fick slita upp sig ur tv sofforna kl 21 på en lördagkväll, BARA för vår skull. Till US Maskin som fraktade galet mycket snö, Ramirent som sponsrade oss med containrar, Fresks som fixade närmare 50 lastpallar och en massa brädor, de som ställde upp med den feta ljudanläggningen, speakern, alla kompisar som slet stenhårt både under tävlingen och sent på kvällen innan för att få klart hoppet. Till Extrem, Team Sportia, Intersport och Tetre som sponsrade oss med priser. Till Oscar Eriksson som fotograferade under hela fredagen och lördagen, till publiken som stod i pissvädret och tittade på. Fredrik Pettersson som fått mig att inte kunna säga gubbe till dom som är över 30. Och framförallt Lina Dahlbom som slet dygnet i 2 veckor för att få tävlingen fullbordad! Som alltid fanns det säkert folk som ogillade vissa saker, men med tanke på att det är första eventet vi arrangerar och den otroligt korta tiden vi hade på oss tycker jag att vi har lyckats helt sjukt bra! Jag är verkligen helnöjd med dagen, och till nästa år ser vi till att få hit mer folk, att hoppet blir större och att det blir mer ös. /Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bigairtävling i Härnösands centrum den 1 Mars!
Tillbaka
Topp