Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bigairtävling i Härnösands centrum den 1 Mars!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinaD" data-source="post: 419653" data-attributes="member: 82935"><p>Jag vill VERKLIGEN hålla med Robin, men har EN invändning: TACK till ROBIN TROLIN också! Utan Dig hade det aldrig blivit något alls; jag hade inte fått mig en utmaning i kontrollbehov, haft någon som pratar fortare än mig, sover sämre nätterna innan eventet! Och jag hade inte lärt mig en massa nytt och jag hade aldrig haft så kul! Tack också till Fredrik R, Fredrik B, Jocke B, Rasmus, Pontus, Cale, Mattias och alla Er som jag inte lärde mig namnet på. Ni var ovärderliga och jag skäms att jag inte lärde mig namnen!</p><p></p><p>Vi har redan börjat planera nästa års JAM och företagen bakom detta event har redan lovat att vi kör igen. </p><p></p><p>(Jag väljer att glömma att någon själ inte förstod vilka konsekvenser det blir om man går ut med fel info... Jag hoppas att du själv förstår vid det här laget hur illa det blir.)</p><p></p><p>Stort TACK till alla som gav MEDVIND i hela arrangemanget! </p><p></p><p>TACK TACK TACK!</p><p></p><p></p><p>/Lina - trött och GLAD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinaD, post: 419653, member: 82935"] Jag vill VERKLIGEN hålla med Robin, men har EN invändning: TACK till ROBIN TROLIN också! Utan Dig hade det aldrig blivit något alls; jag hade inte fått mig en utmaning i kontrollbehov, haft någon som pratar fortare än mig, sover sämre nätterna innan eventet! Och jag hade inte lärt mig en massa nytt och jag hade aldrig haft så kul! Tack också till Fredrik R, Fredrik B, Jocke B, Rasmus, Pontus, Cale, Mattias och alla Er som jag inte lärde mig namnet på. Ni var ovärderliga och jag skäms att jag inte lärde mig namnen! Vi har redan börjat planera nästa års JAM och företagen bakom detta event har redan lovat att vi kör igen. (Jag väljer att glömma att någon själ inte förstod vilka konsekvenser det blir om man går ut med fel info... Jag hoppas att du själv förstår vid det här laget hur illa det blir.) Stort TACK till alla som gav MEDVIND i hela arrangemanget! TACK TACK TACK! /Lina - trött och GLAD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bigairtävling i Härnösands centrum den 1 Mars!
Tillbaka
Topp