Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bigfootbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duff" data-source="post: 49814" data-attributes="member: 33260"><p>personligen vill jag slå ett slag för burton canyon, en riktigt go friåkningsbräda. redigt stor, är hur go som helst även att carva med och går djävligt stabilt i höga farter. är tanken att du ska jibba mycket så kan du nog glömma canyonen för den är helt enkelt inte gjord för det. enda brädan jag upplevt det svårt att åka switch på.</p><p></p><p>sen förstår jag inte varför du ska ha så bred bräda. jag har också 44-45 och klarar utan problem att kantställa en bräda på 25.5 utan att tårna eller hälar går i...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duff, post: 49814, member: 33260"] personligen vill jag slå ett slag för burton canyon, en riktigt go friåkningsbräda. redigt stor, är hur go som helst även att carva med och går djävligt stabilt i höga farter. är tanken att du ska jibba mycket så kan du nog glömma canyonen för den är helt enkelt inte gjord för det. enda brädan jag upplevt det svårt att åka switch på. sen förstår jag inte varför du ska ha så bred bräda. jag har också 44-45 och klarar utan problem att kantställa en bräda på 25.5 utan att tårna eller hälar går i... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bigfootbräda
Tillbaka
Topp