Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
biker-boarder.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niklaasj" data-source="post: 364504" data-attributes="member: 73830"><p>hej, jag har nyss beställt från www.biker-boarder.de och jag undrar om det är någon här på FR som har beställt därifrån? det bara stog "Vilen dank" när jag hade väljt grejer och skickat iväg ordern, det kom inte upp någon grej där man skulle betala, så är det postförskott kanske? Jag tycker iaf det är lite skumt jag har inte fått nå mail heller om att jag beställt?</p><p></p><p>/Niklas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niklaasj, post: 364504, member: 73830"] hej, jag har nyss beställt från www.biker-boarder.de och jag undrar om det är någon här på FR som har beställt därifrån? det bara stog "Vilen dank" när jag hade väljt grejer och skickat iväg ordern, det kom inte upp någon grej där man skulle betala, så är det postförskott kanske? Jag tycker iaf det är lite skumt jag har inte fått nå mail heller om att jag beställt? /Niklas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
biker-boarder.de
Tillbaka
Topp