Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
bil/buss till st anton sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ola_S" data-source="post: 69230" data-attributes="member: 30347"><p>Hej alla skidåkare!</p><p></p><p>Jag och en kompis är sugna på att dra till st Anton till nästa helg (den 20/21 feb) o stanna en vecka. Enda problemet vi har är transporten. Om det är nån som behöver fylla upp en bil/buss så finns det med andra ord två riktigt skidsugna killar att dela bensinkostnaden. </p><p></p><p>Även andra tips eller lösningar på vårt lilla problem uppskattas givetvis. </p><p></p><p>Svara här, på olaskogo@hotmail.com eller på mobben 073-936 88 08</p><p></p><p>hälsningar Ola Skogö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ola_S, post: 69230, member: 30347"] Hej alla skidåkare! Jag och en kompis är sugna på att dra till st Anton till nästa helg (den 20/21 feb) o stanna en vecka. Enda problemet vi har är transporten. Om det är nån som behöver fylla upp en bil/buss så finns det med andra ord två riktigt skidsugna killar att dela bensinkostnaden. Även andra tips eller lösningar på vårt lilla problem uppskattas givetvis. Svara här, på olaskogo@hotmail.com eller på mobben 073-936 88 08 hälsningar Ola Skogö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
bil/buss till st anton sökes
Tillbaka
Topp