Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bil från whistler till snö. 3 platser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="getekha" data-source="post: 621666" data-attributes="member: 91190"><p>Får första etapp blev en kort en och vi kom bara till Vancouver. Idag bär det av till Big White och om några dagar till är vi Revelstoke. Sen är planen Kicking och Sunshine. Efter det är det lite oklart. Söderut ska vi. Fernie verkar ju vara i så dåligt skick att det inte ens är värt ett besök (kommentar någon?). Ner i USA ska vi men där vet vi inte riktigt vilka orter vi ska till, förslag är välkommna.</p><p></p><p>Vi försöker ju jaga någonslags offpist åkning. Jag har införskaffat en splitboard och min vän har ett par turskidor så vi är beredda på att hikea för att få tag på bra åkning...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="getekha, post: 621666, member: 91190"] Får första etapp blev en kort en och vi kom bara till Vancouver. Idag bär det av till Big White och om några dagar till är vi Revelstoke. Sen är planen Kicking och Sunshine. Efter det är det lite oklart. Söderut ska vi. Fernie verkar ju vara i så dåligt skick att det inte ens är värt ett besök (kommentar någon?). Ner i USA ska vi men där vet vi inte riktigt vilka orter vi ska till, förslag är välkommna. Vi försöker ju jaga någonslags offpist åkning. Jag har införskaffat en splitboard och min vän har ett par turskidor så vi är beredda på att hikea för att få tag på bra åkning... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bil från whistler till snö. 3 platser
Tillbaka
Topp