Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil hem från Schwiez!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChiChi" data-source="post: 42939" data-attributes="member: 30305"><p>Undrar om det finns någon bil på väg hem från de kära alperna där man kan få med sig sig själv samt en väska eller två. Har skidgrejor oxå men är det ont om plats kan jag få hem de på annat sätt. Befinner mig i Bern men är ganska rörlig så alla bilar från Ilatien och Franrike går oxå bra. </p><p>Ni kan antingen maila eller ringa på 0041787309890.</p><p>Hoppas på snabbt och possetivt svar snarast.</p><p>Mvh /Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChiChi, post: 42939, member: 30305"] Undrar om det finns någon bil på väg hem från de kära alperna där man kan få med sig sig själv samt en väska eller två. Har skidgrejor oxå men är det ont om plats kan jag få hem de på annat sätt. Befinner mig i Bern men är ganska rörlig så alla bilar från Ilatien och Franrike går oxå bra. Ni kan antingen maila eller ringa på 0041787309890. Hoppas på snabbt och possetivt svar snarast. Mvh /Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil hem från Schwiez!!
Tillbaka
Topp