Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil mot alperna jan -07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fraidaa" data-source="post: 219509" data-attributes="member: 68073"><p>Jag har planer på att köra mig och min bil till Serre Chevalier i början av januari. Det finns gott om plats för fler i bilen för tillfället så hör gärna av er om ni har något intresse av att åka med. Ressällskap och mindre reskostnad är aldrig fel!</p><p></p><p>Planen är följande: Då jag för tillfället är själv har jag tänkt hoppa på biltåget i Hamburg och på så vi slippa konka på livliga autobahn. Man anländer strax vid Basel (vid tysk/schweisiska gränsen), då har jag ca 6 timmar kvar till mitt mål. körrutten den sista biten är inte klappad, men jag kommer köra förbi i närheten av skidorter som Verbier, Chamonix och ja alla ställen mellan Grenoble och Serre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fraidaa, post: 219509, member: 68073"] Jag har planer på att köra mig och min bil till Serre Chevalier i början av januari. Det finns gott om plats för fler i bilen för tillfället så hör gärna av er om ni har något intresse av att åka med. Ressällskap och mindre reskostnad är aldrig fel! Planen är följande: Då jag för tillfället är själv har jag tänkt hoppa på biltåget i Hamburg och på så vi slippa konka på livliga autobahn. Man anländer strax vid Basel (vid tysk/schweisiska gränsen), då har jag ca 6 timmar kvar till mitt mål. körrutten den sista biten är inte klappad, men jag kommer köra förbi i närheten av skidorter som Verbier, Chamonix och ja alla ställen mellan Grenoble och Serre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil mot alperna jan -07
Tillbaka
Topp