Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Livian" data-source="post: 97805" data-attributes="member: 46281"><p>Är det någon som planerar på att ta bilen ner till Vebiertrakten strax efter jul och har ett tomt säte över för en grabb på 19 år från Göteborg som bara vill ner och åka lite skidor? Hör då av dig till mig genom att slänga iväg ett mail till livian@enolamusic.com eller ring 0704-642311. Även om du inte ska till just Verbiertrakten så är jag intresserad av att hänga på så långt det är möjligt. Jag kan även ta mig till de sydligare delarna av Sverige om du tycker att det skulle vara en för stor omväg att ta en sväng förbi "västkustens pärla" när man ändå åker ner. Jag är ganska liten och det mesta av min packning är redan på väg ner (jag var tvungen att avsluta lite biz innan jag kunde följa efter) och dessutom lovar jag att inte pilla på bilstereon.</p><p></p><p>Hör av dig och gör min dag!</p><p></p><p>Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Livian, post: 97805, member: 46281"] Är det någon som planerar på att ta bilen ner till Vebiertrakten strax efter jul och har ett tomt säte över för en grabb på 19 år från Göteborg som bara vill ner och åka lite skidor? Hör då av dig till mig genom att slänga iväg ett mail till livian@enolamusic.com eller ring 0704-642311. Även om du inte ska till just Verbiertrakten så är jag intresserad av att hänga på så långt det är möjligt. Jag kan även ta mig till de sydligare delarna av Sverige om du tycker att det skulle vara en för stor omväg att ta en sväng förbi "västkustens pärla" när man ändå åker ner. Jag är ganska liten och det mesta av min packning är redan på väg ner (jag var tvungen att avsluta lite biz innan jag kunde följa efter) och dessutom lovar jag att inte pilla på bilstereon. Hör av dig och gör min dag! Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil någon?
Tillbaka
Topp