Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil och boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tommy_S" data-source="post: 32436" data-attributes="member: 29381"><p>Har hittat en lägenhet mitt i chamonix för 3 pers från den 4`e jan till den 8`e feb. Priset blir ca 3700:- sek/per person. </p><p>Det finns plats för en till i lägenheten, hör av er så fort som möjligt. Det finns även plats för en person i min bil.</p><p></p><p>Beskrivning av lägenhet:</p><p>1-room apartment 22 m2, on 2nd floor: living/dining room with double sofa bed, TV (regional channels). Récess with 1 bed. Kitchenette (2 hotplates, oven). Bath-room, sep. WC. Electric heating. Balcony, north-west facing position.</p><p></p><p>Ps. Det går att hyra lägenheten för längre tid om man vill så.Ds</p><p></p><p>/Tommy </p><p>0708-112268</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tommy_S, post: 32436, member: 29381"] Har hittat en lägenhet mitt i chamonix för 3 pers från den 4`e jan till den 8`e feb. Priset blir ca 3700:- sek/per person. Det finns plats för en till i lägenheten, hör av er så fort som möjligt. Det finns även plats för en person i min bil. Beskrivning av lägenhet: 1-room apartment 22 m2, on 2nd floor: living/dining room with double sofa bed, TV (regional channels). Récess with 1 bed. Kitchenette (2 hotplates, oven). Bath-room, sep. WC. Electric heating. Balcony, north-west facing position. Ps. Det går att hyra lägenheten för längre tid om man vill så.Ds /Tommy 0708-112268 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil och boende
Tillbaka
Topp