Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petra_W" data-source="post: 58537" data-attributes="member: 14273"><p>Hej där.</p><p></p><p>Jag undrar om någon ska rulla ner till St Anton nån gång den här veckan? Jag har hastigt och lustigt lyckats styra upp ett jobb, så jag börjar jobba redan på måndag, och behöver med andra ord befinna mig där nere då. Därför undrar jag om du ska eller känner nån som känner nån som ska ner som vill dra ner lite på bensinkostnaden? I så fall, ring mig vet ja! </p><p>070-212 35 95</p><p>Mvh Petra - ett mycket trevligt resesällskap. Fråga Anna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petra_W, post: 58537, member: 14273"] Hej där. Jag undrar om någon ska rulla ner till St Anton nån gång den här veckan? Jag har hastigt och lustigt lyckats styra upp ett jobb, så jag börjar jobba redan på måndag, och behöver med andra ord befinna mig där nere då. Därför undrar jag om du ska eller känner nån som känner nån som ska ner som vill dra ner lite på bensinkostnaden? I så fall, ring mig vet ja! 070-212 35 95 Mvh Petra - ett mycket trevligt resesällskap. Fråga Anna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Anton
Tillbaka
Topp