Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Bil till Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bliparne" data-source="post: 1273790" data-attributes="member: 160478"><p>Jag åker tåg minst en gång per år till Åre, med skidpackning. Det är verkligen inte lätt. Min agenda "mot tåg" finns inte, däremot saknar tåget så mycket både vad det gäller ekonomi, flexibilitet och effektiv tid att det blir löjligt att jämföra alternativen i spaltform.</p><p></p><p>Däremot måste man vara sugen på att köra bil en längre tid om det skall funka att köra bil, det är jag inte alltid. Därav tåg. Varje gång jag åker tåg slås jag över hur mycket enklare och billigare det hade varit om jag varit sugen på att köra bil just där och då.</p><p></p><p>Det är lite pest eller kolera, det bästa hade varit en skidbuss som plockade upp en hemma, körde en till sitt boende i fjällen och hämtade en vid hemgång. Hade lätt betalat det dubbla mot bil för en sån tjänst, men den finns inte och därmed kommer en massa slit, stön och tjonk för att ens vara nära samma prisbild med tåg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bliparne, post: 1273790, member: 160478"] Jag åker tåg minst en gång per år till Åre, med skidpackning. Det är verkligen inte lätt. Min agenda "mot tåg" finns inte, däremot saknar tåget så mycket både vad det gäller ekonomi, flexibilitet och effektiv tid att det blir löjligt att jämföra alternativen i spaltform. Däremot måste man vara sugen på att köra bil en längre tid om det skall funka att köra bil, det är jag inte alltid. Därav tåg. Varje gång jag åker tåg slås jag över hur mycket enklare och billigare det hade varit om jag varit sugen på att köra bil just där och då. Det är lite pest eller kolera, det bästa hade varit en skidbuss som plockade upp en hemma, körde en till sitt boende i fjällen och hämtade en vid hemgång. Hade lätt betalat det dubbla mot bil för en sån tjänst, men den finns inte och därmed kommer en massa slit, stön och tjonk för att ens vara nära samma prisbild med tåg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Bil till Åre
Tillbaka
Topp