Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Frankrike i december?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anna-de-mosebacke" data-source="post: 91120" data-attributes="member: 43415"><p>Tjing!</p><p></p><p>Är det någon/några som ska köra ner till franska alperna, vart som helst i slutet av december, så är jag lätt med på att dela bilkörning och bensinpengar! Jag är väl framförallt på väg mot Grenoble i februari men har tänkt mig en bummarmånad i januari whereever. Vore grymt skoj med lite sällskap på väg ner!</p><p></p><p>Hör av er! 0702-193244</p><p></p><p>Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anna-de-mosebacke, post: 91120, member: 43415"] Tjing! Är det någon/några som ska köra ner till franska alperna, vart som helst i slutet av december, så är jag lätt med på att dela bilkörning och bensinpengar! Jag är väl framförallt på väg mot Grenoble i februari men har tänkt mig en bummarmånad i januari whereever. Vore grymt skoj med lite sällskap på väg ner! Hör av er! 0702-193244 Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Frankrike i december?
Tillbaka
Topp