Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Österrike juli/augusti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 77580" data-attributes="member: 34633"><p>Jag ska ner till Imst (i Tirol) i slutet av Juli eller början av augusti och om någon ska köra ner så åker jag gärna med. Jag ska bo i Imst men bara jag kommer ner till alperna så blir min reskostnad lägre. Jag kommer stanna några veckor för klättring, vandring och brädåkning (några dagar i pipen stillar väll abstinensen).</p><p>Jag har körkort erfarenhet av att köra ner och självklart delar vi kostnaden.</p><p>Även om någon ska hem från österrike i augusti så är jag intresserad av att åka med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 77580, member: 34633"] Jag ska ner till Imst (i Tirol) i slutet av Juli eller början av augusti och om någon ska köra ner så åker jag gärna med. Jag ska bo i Imst men bara jag kommer ner till alperna så blir min reskostnad lägre. Jag kommer stanna några veckor för klättring, vandring och brädåkning (några dagar i pipen stillar väll abstinensen). Jag har körkort erfarenhet av att köra ner och självklart delar vi kostnaden. Även om någon ska hem från österrike i augusti så är jag intresserad av att åka med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till Österrike juli/augusti
Tillbaka
Topp