Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till paradiset!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick" data-source="post: 61683" data-attributes="member: 15213"><p>Vi har en hel del plats kvar i en bil som avgår till paradiset den 27/12. </p><p></p><p>Vi är endast två personer, så två/tre till är möjligt att få med. Eftersom vi har all vår utrustning på plats i alpenland, så finns gott om plats för packning. </p><p></p><p>Vi åker från Göteborg den tidigt som fan den 27 dec, via Helsingborg-Helsingör, Rödby-Puttgarden, Hamburg, Frankfurt, Basel, Martigny (nära bl a Verbier och ganska nära Cham), Zermatt. </p><p></p><p>Hör av er om det är intressant.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick, post: 61683, member: 15213"] Vi har en hel del plats kvar i en bil som avgår till paradiset den 27/12. Vi är endast två personer, så två/tre till är möjligt att få med. Eftersom vi har all vår utrustning på plats i alpenland, så finns gott om plats för packning. Vi åker från Göteborg den tidigt som fan den 27 dec, via Helsingborg-Helsingör, Rödby-Puttgarden, Hamburg, Frankfurt, Basel, Martigny (nära bl a Verbier och ganska nära Cham), Zermatt. Hör av er om det är intressant..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till paradiset!
Tillbaka
Topp