Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CosaNostra" data-source="post: 223786" data-attributes="member: 30217"><p>Ska ner till Stanton så fort som möjligt när plugget slutar den 19/12.</p><p>Försöker samla ihop lite folk att dela en bil med ner.. Om ingen annan har bil så får jag tjata lite på farsan om att få låna hans stora crosscountry volvo.. </p><p></p><p>Säsongade i Anton för nått år sen och har rätt bra koll på haket.. Är du i valet och kvalet om vad du ska åka.. St Anton är grymmt..! Du kommer inte ångra dig..</p><p></p><p>Jag bor i Växjö.. Var bilen kör ifrån spelar ingen större roll.. vi kan alltid mötas upp i malmö... Jag kommer inte dra en säsong, sticker hem efter 2 veckor igen.. </p><p></p><p>//jensa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CosaNostra, post: 223786, member: 30217"] Ska ner till Stanton så fort som möjligt när plugget slutar den 19/12. Försöker samla ihop lite folk att dela en bil med ner.. Om ingen annan har bil så får jag tjata lite på farsan om att få låna hans stora crosscountry volvo.. Säsongade i Anton för nått år sen och har rätt bra koll på haket.. Är du i valet och kvalet om vad du ska åka.. St Anton är grymmt..! Du kommer inte ångra dig.. Jag bor i Växjö.. Var bilen kör ifrån spelar ingen större roll.. vi kan alltid mötas upp i malmö... Jag kommer inte dra en säsong, sticker hem efter 2 veckor igen.. //jensa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bil till St Anton
Tillbaka
Topp