Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bila ner genom usa mot coachella från Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zip_it" data-source="post: 417953" data-attributes="member: 46257"><p>Säsongar i Whistler just nu och kommer att stanna här tills i början av aprill. Efter det hade jag tänkt att åka ner i USA för att tillslut hamna på Coachella(www.coachella.com) festivalen i Kalifornien. Planen var först att flyga ner, men jag lutar mer och mer åt att försöka få tag i en bil och köra ner. </p><p></p><p>Om någon är sugen på att hänga på, eller ännu bättre har en bil och vill ha resesällskap så hör av er. Tänkte resa mellan ca 10 aprill till 30 aprill.</p><p></p><p>Jag har körkort.</p><p>Hör av er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zip_it, post: 417953, member: 46257"] Säsongar i Whistler just nu och kommer att stanna här tills i början av aprill. Efter det hade jag tänkt att åka ner i USA för att tillslut hamna på Coachella(www.coachella.com) festivalen i Kalifornien. Planen var först att flyga ner, men jag lutar mer och mer åt att försöka få tag i en bil och köra ner. Om någon är sugen på att hänga på, eller ännu bättre har en bil och vill ha resesällskap så hör av er. Tänkte resa mellan ca 10 aprill till 30 aprill. Jag har körkort. Hör av er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bila ner genom usa mot coachella från Whistler
Tillbaka
Topp