Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bila och turna runt i Brittish Columbia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelB" data-source="post: 985900" data-attributes="member: 96893"><p>Tjenare</p><p></p><p>Jag och Brosan tänkte kolla om nån är sugen på att haka på vinterns resa till BC, Planen är att köpa en bil och åka runt till olika ställen beroende på vad som lockar och vart pudret finns.</p><p></p><p>Vi tänker köra mestadels turande runt om i områden som duffey lake, Rogers pass etc. vi kommer även köra en del campade både i hyttor och i tält. Men vi kommer även köra lite dagar här och var i skidorter när det oss faller in.</p><p></p><p>Vi turar generellt för bra åk, inte nödvändigtvis för att ta oss till den ena eller andra toppen även om det är kul det med. Åker gärna roliga skogsåk där det händer mycket. Sen är vi inte heller främmande för att lägga nån dag här där för att köra en kick, ett par dropp eller nån pillowline. Vi kör båda på splitboards men bryr oss inte vad folk åker på, lite variation är bara kul.</p><p></p><p>Vi har sen tidigare 3 säsonger i Kanada först två i Whistler och sen senast i Revelstoke, vi har kört splitboards i 2 säsonger och snöskor första säsongen. Lavin kunskap är självklart ett krav, själva har vi tre för mig och fyra för brorsan säsonger i pudret samt kanadensiska AST1 och AST2, inga experter på något sätt men det är i alla fall viktigt att man har respekt för natur och förhållande, samt att man är hyfsat jämna i beslutsfattandet.</p><p></p><p>Vi har bokat fly 11 januari till 7 april, men hemflyget är ombokningsbart och om nån är sugen på att mötas upp 1 vecka, en månad eller hela tiden spelar ingen roll vi är öppna för förslag.</p><p></p><p>Om det låter intressant så hör av dig till</p><p>Carlaxelbergstrom@gmail.com eller lägg till Mig på facebook.</p><p></p><p></p><p>"My name is Chuck Norris, and i approve this message."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelB, post: 985900, member: 96893"] Tjenare Jag och Brosan tänkte kolla om nån är sugen på att haka på vinterns resa till BC, Planen är att köpa en bil och åka runt till olika ställen beroende på vad som lockar och vart pudret finns. Vi tänker köra mestadels turande runt om i områden som duffey lake, Rogers pass etc. vi kommer även köra en del campade både i hyttor och i tält. Men vi kommer även köra lite dagar här och var i skidorter när det oss faller in. Vi turar generellt för bra åk, inte nödvändigtvis för att ta oss till den ena eller andra toppen även om det är kul det med. Åker gärna roliga skogsåk där det händer mycket. Sen är vi inte heller främmande för att lägga nån dag här där för att köra en kick, ett par dropp eller nån pillowline. Vi kör båda på splitboards men bryr oss inte vad folk åker på, lite variation är bara kul. Vi har sen tidigare 3 säsonger i Kanada först två i Whistler och sen senast i Revelstoke, vi har kört splitboards i 2 säsonger och snöskor första säsongen. Lavin kunskap är självklart ett krav, själva har vi tre för mig och fyra för brorsan säsonger i pudret samt kanadensiska AST1 och AST2, inga experter på något sätt men det är i alla fall viktigt att man har respekt för natur och förhållande, samt att man är hyfsat jämna i beslutsfattandet. Vi har bokat fly 11 januari till 7 april, men hemflyget är ombokningsbart och om nån är sugen på att mötas upp 1 vecka, en månad eller hela tiden spelar ingen roll vi är öppna för förslag. Om det låter intressant så hör av dig till Carlaxelbergstrom@gmail.com eller lägg till Mig på facebook. "My name is Chuck Norris, and i approve this message." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bila och turna runt i Brittish Columbia
Tillbaka
Topp