Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bila till alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="helgon" data-source="post: 81746" data-attributes="member: 42708"><p>Kör ni till Kitzbuhel behöver man knappt slingra alls. kör via </p><p>Munchen, Wörgl så är det raka(?) vägen. Men ärligt talat, ni vill inte till Kitzbuhel eller Saalbach, kör längre in förbi Innsbruk och ta er till St:anton eller nått. Dom stora vägarna </p><p>är i regel otroligt lättkörda, det är sista kilometrarna upp mot liftarna eller hotellet som är kluriga. Vi körde bil ner förra vintern och det är inga som hellst problem, ta det lite piano bara...</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="helgon, post: 81746, member: 42708"] Kör ni till Kitzbuhel behöver man knappt slingra alls. kör via Munchen, Wörgl så är det raka(?) vägen. Men ärligt talat, ni vill inte till Kitzbuhel eller Saalbach, kör längre in förbi Innsbruk och ta er till St:anton eller nått. Dom stora vägarna är i regel otroligt lättkörda, det är sista kilometrarna upp mot liftarna eller hotellet som är kluriga. Vi körde bil ner förra vintern och det är inga som hellst problem, ta det lite piano bara... // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bila till alperna?
Tillbaka
Topp