Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bild på nya 1080, 2004-2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clenny" data-source="post: 78759" data-attributes="member: 14266"><p>hrmm.....03/04 orna 171 är iofs ruggit snygga, enligt min mening snyggare än dom där. Men är det bara jag som vill ha ett par helt mattsvarta skidor? fatta stekigt! någon som vet om det finns? har letat men hittar inte...Armada har ett par Tanner Hall skidor som är nästan helt svarta .men dom ska va helt svarta! ....</p><p></p><p>förövrigt anser jag att kartago bör förstöras...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clenny, post: 78759, member: 14266"] hrmm.....03/04 orna 171 är iofs ruggit snygga, enligt min mening snyggare än dom där. Men är det bara jag som vill ha ett par helt mattsvarta skidor? fatta stekigt! någon som vet om det finns? har letat men hittar inte...Armada har ett par Tanner Hall skidor som är nästan helt svarta .men dom ska va helt svarta! .... förövrigt anser jag att kartago bör förstöras... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bild på nya 1080, 2004-2005
Tillbaka
Topp