Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 468856" data-attributes="member: 69299"><p>Hejsan Dant, vad trevligt att du lägger dig i diskussionen. Dock kunde du ju skrivit så man förstår vad du menar, man behöver för fan en chiffernyckel för att kunna läsa. </p><p></p><p>Riktigt skarpa påståenden du gör! Du har kikat på min profil och konstaterat att jag ska göra en säsong i St Anton, jo det stämmer bra. Något du undrade om den? Om jag funderar lite så kanske du menar att det är töntigt att jag gör min första säsong (ja du får skriva om det inte var så du menade), ja då undrar jag hur jag skulle ha kunnat göra en säsong innan då jag är 19 år och har gått i skolan under de senaste 13 åren.....något du inte verkar ha gjort.</p><p></p><p>Sen den här resultatlistan, vad menar du? Vad jag minns så har vi inte diskuterat om någon sådan innan, skriver du i fel tråd, har du tagit en jolle för mycket eller är du i yngre tonåren som alla andra som argumenterar mot mig i denna tråden?</p><p></p><p>Ja, jag kanske är sämre än många här, hur ska jag veta det? Dock vet jag att jag definitivt är sämre på skidor då det var 9 år sen jag åkte det seriöst. Men du, vad har det att göra med klädstilen vi diskuterar? Har jag missat något igen?</p><p></p><p>Sen kan du förklara hur du tycker tvärt emot den liknelsen? Det var en liknelse utifrån mitt perspektiv....</p><p></p><p>Herregud, har de tagit semster där uppe hos dig?</p><p></p><p>Mvh David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 468856, member: 69299"] Hejsan Dant, vad trevligt att du lägger dig i diskussionen. Dock kunde du ju skrivit så man förstår vad du menar, man behöver för fan en chiffernyckel för att kunna läsa. Riktigt skarpa påståenden du gör! Du har kikat på min profil och konstaterat att jag ska göra en säsong i St Anton, jo det stämmer bra. Något du undrade om den? Om jag funderar lite så kanske du menar att det är töntigt att jag gör min första säsong (ja du får skriva om det inte var så du menade), ja då undrar jag hur jag skulle ha kunnat göra en säsong innan då jag är 19 år och har gått i skolan under de senaste 13 åren.....något du inte verkar ha gjort. Sen den här resultatlistan, vad menar du? Vad jag minns så har vi inte diskuterat om någon sådan innan, skriver du i fel tråd, har du tagit en jolle för mycket eller är du i yngre tonåren som alla andra som argumenterar mot mig i denna tråden? Ja, jag kanske är sämre än många här, hur ska jag veta det? Dock vet jag att jag definitivt är sämre på skidor då det var 9 år sen jag åkte det seriöst. Men du, vad har det att göra med klädstilen vi diskuterar? Har jag missat något igen? Sen kan du förklara hur du tycker tvärt emot den liknelsen? Det var en liknelse utifrån mitt perspektiv.... Herregud, har de tagit semster där uppe hos dig? Mvh David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Tillbaka
Topp