Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 478826" data-attributes="member: 69299"><p>Haha. Drar du in mig nu igen. Jag fattar inte riktigt vad du snackar om nu, försöker dra upp sånt vi redan diskuterat. Citera mig och skriv något förståeligt istället. Men nej, jag är och har aldrig varit emo, men millencolingrejen var bara en liknelse som inte var reell, vilket du kanske inte förstod.</p><p></p><p>Det jag kommenterade från början var det han hade på sig inte något angående det arbete han lägger ner på sitt märke.</p><p></p><p>För mig var tröjorna fula och entreprenörskap är ju inget som ska diskuteras i denna tråden, det har jag aldrig kommenterat. Han kan producera tyska amatörporrfilmer och vara en jävligt duktig entreprenör men fortfarande så kan jag säga att det han säljer är skit. Get it? </p><p></p><p>Ps. När jag skrev att Edoggo var fult första gången hade jag ingen aning om att det var hans eget märke, det jag kommenterade var de kläder han hade på sig. Hade jag vetat det hade jag förmodligen inte varit lika hård i kritiken, det är bra att folk försöker designa eget. Ps.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 478826, member: 69299"] Haha. Drar du in mig nu igen. Jag fattar inte riktigt vad du snackar om nu, försöker dra upp sånt vi redan diskuterat. Citera mig och skriv något förståeligt istället. Men nej, jag är och har aldrig varit emo, men millencolingrejen var bara en liknelse som inte var reell, vilket du kanske inte förstod. Det jag kommenterade från början var det han hade på sig inte något angående det arbete han lägger ner på sitt märke. För mig var tröjorna fula och entreprenörskap är ju inget som ska diskuteras i denna tråden, det har jag aldrig kommenterat. Han kan producera tyska amatörporrfilmer och vara en jävligt duktig entreprenör men fortfarande så kan jag säga att det han säljer är skit. Get it? Ps. När jag skrev att Edoggo var fult första gången hade jag ingen aning om att det var hans eget märke, det jag kommenterade var de kläder han hade på sig. Hade jag vetat det hade jag förmodligen inte varit lika hård i kritiken, det är bra att folk försöker designa eget. Ps. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Tillbaka
Topp