Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 479330" data-attributes="member: 64141"><p>HAHAHAHA Sån sjuk disskution de har blivit??</p><p>Rätt najs att Dejvy_JagvillvarasomHasse tar in millencollin i tråden? haha de var det fulaste jag har sett och läst på länge.</p><p>Du går ju verkligen in för att h8a på Hyllengrens tröjor? Vart ser du det roliga i det hela? Så töntigt. Om du nu tycker dom är så fula så kan du väl vara tyst? </p><p>Jag tycker dom är fräna som fan.</p><p></p><p>Och här med avslutar jag detta inlägg!</p><p></p><p>Och varför jag avslutade detta inlägg så hastigt var för att när jag var 10 år, ni vet på 2000-talet. Då lyssnade jag på A-teens. Min favorit låt var mama mia. Och en dag när jag skulle åka till stallet för att mata kamelerna så hörde jag att pappa lyssnade på låten Mamma mia fast med Abba. Och då sa han att det var en riktigt populär dänga bland alla gamla. Och jag kan ju inte lyssna på samma musik som 50+are gör? Så den dagen slutade jag lyssna på A-teens och började med Markoolio. (och det håller än ska jag säga dig)</p><p></p><p>// Rasmus "Hasse" Ericson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 479330, member: 64141"] HAHAHAHA Sån sjuk disskution de har blivit?? Rätt najs att Dejvy_JagvillvarasomHasse tar in millencollin i tråden? haha de var det fulaste jag har sett och läst på länge. Du går ju verkligen in för att h8a på Hyllengrens tröjor? Vart ser du det roliga i det hela? Så töntigt. Om du nu tycker dom är så fula så kan du väl vara tyst? Jag tycker dom är fräna som fan. Och här med avslutar jag detta inlägg! Och varför jag avslutade detta inlägg så hastigt var för att när jag var 10 år, ni vet på 2000-talet. Då lyssnade jag på A-teens. Min favorit låt var mama mia. Och en dag när jag skulle åka till stallet för att mata kamelerna så hörde jag att pappa lyssnade på låten Mamma mia fast med Abba. Och då sa han att det var en riktigt populär dänga bland alla gamla. Och jag kan ju inte lyssna på samma musik som 50+are gör? Så den dagen slutade jag lyssna på A-teens och började med Markoolio. (och det håller än ska jag säga dig) // Rasmus "Hasse" Ericson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !
Tillbaka
Topp