Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran skidsetup år 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 368672" data-attributes="member: 30888"><p>Hahaaaha jag måste bara säga att liksom ni är fan rooliga, jag var liksom bara lite dryg när jag skrev det där. </p><p></p><p>MEN helt ärligt, om man säger att något ser fördjävligt ut, menar man inte att det är fult då? det har väl ungefär samma betydelse. Visst han säger att det är för att dom är jätte stora som att det ser fördjävligt ut, inte att ollenymans kläder är fula. alltså tycker han att ollenymans outfit är ful(fördjävlig)?</p><p>Sen är det lite roligt när ni säger att ollenyman är en småkid då han är ÄLDRE/lika </p><p>gammal än er.</p><p></p><p>Självklart ska man kunna ta kritik, men 99% av alla inlägg här på freerides forum som ska vara kritik är personliga påhopp bara att mycket inte finns kvar då de tas bort.</p><p></p><p>Men jag är inte bättre själv så jag ska väl inte säga nåt!</p><p></p><p>ps. Ollenyman har snyggast kläder här!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 368672, member: 30888"] Hahaaaha jag måste bara säga att liksom ni är fan rooliga, jag var liksom bara lite dryg när jag skrev det där. MEN helt ärligt, om man säger att något ser fördjävligt ut, menar man inte att det är fult då? det har väl ungefär samma betydelse. Visst han säger att det är för att dom är jätte stora som att det ser fördjävligt ut, inte att ollenymans kläder är fula. alltså tycker han att ollenymans outfit är ful(fördjävlig)? Sen är det lite roligt när ni säger att ollenyman är en småkid då han är ÄLDRE/lika gammal än er. Självklart ska man kunna ta kritik, men 99% av alla inlägg här på freerides forum som ska vara kritik är personliga påhopp bara att mycket inte finns kvar då de tas bort. Men jag är inte bättre själv så jag ska väl inte säga nåt! ps. Ollenyman har snyggast kläder här! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran skidsetup år 07/08
Tillbaka
Topp