Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran skidsetup år 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 368679"><p>Hurru Olof, tagga ner lite, jag tycker det ser fördjävligt ut i och med att dom är alldeles för stora. Jag har inte sagt att jag tycker dom är fula. </p><p>Tolka det hur du vill, men jag menar inte det du tror. Jag ber om ursäkt om du misstolkade det Olle! Jag tycker kläderna är skitsnygga men för stora. </p><p></p><p>"självklart ska man ta kritik" - Du verkar inte kunna det iaf. Och det var inga personliga påhopp som "fan vad ful du är" eller något sånt. Utan jag tycker inte att småkidsen ska överdriva med XL-modet. </p><p></p><p>För övrigt OLOFM så lägger jag inte ut mina egna outfits eftersom jag inte tycker att detta är ett modeforum. (misstolka det inte) Jag tycker att det är lite löjligt också....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 368679"] Hurru Olof, tagga ner lite, jag tycker det ser fördjävligt ut i och med att dom är alldeles för stora. Jag har inte sagt att jag tycker dom är fula. Tolka det hur du vill, men jag menar inte det du tror. Jag ber om ursäkt om du misstolkade det Olle! Jag tycker kläderna är skitsnygga men för stora. "självklart ska man ta kritik" - Du verkar inte kunna det iaf. Och det var inga personliga påhopp som "fan vad ful du är" eller något sånt. Utan jag tycker inte att småkidsen ska överdriva med XL-modet. För övrigt OLOFM så lägger jag inte ut mina egna outfits eftersom jag inte tycker att detta är ett modeforum. (misstolka det inte) Jag tycker att det är lite löjligt också.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bilder på eran skidsetup år 07/08
Tillbaka
Topp