Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bilhyra Calgary
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 976023" data-attributes="member: 68210"><p>Tjaba, </p><p></p><p>Kan väl säga att "dom lärda tvistar om detta.."</p><p></p><p></p><p>jag har precis hyrt en bil i Calgary, hyrde från Avis, blev den enda modell dom kunde garantera med fyrhjulsdrift, dvs någon form av SUV. Dom kan ju (som du kanske redan vet ej hyra ut med vinterdäck). Blev dock inte billigt.. </p><p></p><p>Pratade med en tjejkompis som bor i Whistler, hon tyckte inte att jag var klok i skallen som skulle köra dom vägarna överhuvudtaget, medans andra kompisar som kört där hävdar att det är hur lugnt som helst och att Kanadensarna är duktiga på vinterväghållning. </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 976023, member: 68210"] Tjaba, Kan väl säga att "dom lärda tvistar om detta.." jag har precis hyrt en bil i Calgary, hyrde från Avis, blev den enda modell dom kunde garantera med fyrhjulsdrift, dvs någon form av SUV. Dom kan ju (som du kanske redan vet ej hyra ut med vinterdäck). Blev dock inte billigt.. Pratade med en tjejkompis som bor i Whistler, hon tyckte inte att jag var klok i skallen som skulle köra dom vägarna överhuvudtaget, medans andra kompisar som kört där hävdar att det är hur lugnt som helst och att Kanadensarna är duktiga på vinterväghållning. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bilhyra Calgary
Tillbaka
Topp