Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bilhyrning Drivalia?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1296950" data-attributes="member: 59050"><p>Hej! Har ni några erfarenheter av Drivalia hyrbilar? Eller av hela bolaget? Jag har inte ens hört om ett sådant tidigare. Jag bokade en hyrbil via Ryanair, vi skalla vara på måndag i Bergamo och borde köra till Ponte di Legno. Priset vara jätte billigt, bara under 120 euro för en hel vecka för Fiat 500 L, men, hoppas att de är inte några lirare där.</p><p></p><p>Annars blir det också spännande, jag har ju aldrig lekat med snökedjor tidigare... </p><p></p><p>Nu skall det bli en fin gammaldags pudervecka, om vi bara lyckas att ta oss till Ponte di Legno. Jag redan planerade att ta bara min lilla jibbräda med och glömma tunga ryggsäckar hem, men, nu ser det ut att det blir en svettig vecka med tunga grejor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1296950, member: 59050"] Hej! Har ni några erfarenheter av Drivalia hyrbilar? Eller av hela bolaget? Jag har inte ens hört om ett sådant tidigare. Jag bokade en hyrbil via Ryanair, vi skalla vara på måndag i Bergamo och borde köra till Ponte di Legno. Priset vara jätte billigt, bara under 120 euro för en hel vecka för Fiat 500 L, men, hoppas att de är inte några lirare där. Annars blir det också spännande, jag har ju aldrig lekat med snökedjor tidigare... Nu skall det bli en fin gammaldags pudervecka, om vi bara lyckas att ta oss till Ponte di Legno. Jag redan planerade att ta bara min lilla jibbräda med och glömma tunga ryggsäckar hem, men, nu ser det ut att det blir en svettig vecka med tunga grejor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bilhyrning Drivalia?
Tillbaka
Topp