Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billig familjeresa till Europeisk skidanläggning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 908338" data-attributes="member: 83225"><p>När ni mäter era förbrukningar, kör ni på verklig eller färddatorn? Jag kan inte siffrorna på min vad gäller CO2 men jag har en sån där härlig grön dekal från Tüv som säger att jag får köra var som helst i Tyskland med min S40 2.0D från -05. Den ligger nog under 0.6 enligt färddatorn med men i verkligheten har jag svårt att tro på det. På en resa Linköping - Balatonsjön tur och retur snittade vi 0,67. Då var vi fyra vuxna och full packning, dock ingen takbox. Jag skulle säga att det ändå är rätt bra siffror för att vara riktiga siffror. Färddatorn sa nog 0,55 typ. Men bilar som klarar att luffa autobahn på 0,45 tycker jag låter väldigt trevligt, dock tycker jag att det känns optimistiskt. Men om det funkar så är det ju kanon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 908338, member: 83225"] När ni mäter era förbrukningar, kör ni på verklig eller färddatorn? Jag kan inte siffrorna på min vad gäller CO2 men jag har en sån där härlig grön dekal från Tüv som säger att jag får köra var som helst i Tyskland med min S40 2.0D från -05. Den ligger nog under 0.6 enligt färddatorn med men i verkligheten har jag svårt att tro på det. På en resa Linköping - Balatonsjön tur och retur snittade vi 0,67. Då var vi fyra vuxna och full packning, dock ingen takbox. Jag skulle säga att det ändå är rätt bra siffror för att vara riktiga siffror. Färddatorn sa nog 0,55 typ. Men bilar som klarar att luffa autobahn på 0,45 tycker jag låter väldigt trevligt, dock tycker jag att det känns optimistiskt. Men om det funkar så är det ju kanon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billig familjeresa till Europeisk skidanläggning?
Tillbaka
Topp