Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Billig försäsongshelg med liftkort och boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 912951" data-attributes="member: 35740"><p>Har lovat min 4,5 åring att åka på skidresa bara han och jag, han har tjatat om skidåkning sen i sommras. Förut brukade det alltid gå att hitta billiga försäsongspaket, typ stuga och boende i Sälen för 500:- (med två backar öppna, men det kallas tre eftersom det står en stolpe och 5 träd i mitten av den ena backen). Skulle nog räcka bra. Någon som har koll på när och var sånt dyker upp? Eller har det blivit som med ICA, att man aldrig säljer billigare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 912951, member: 35740"] Har lovat min 4,5 åring att åka på skidresa bara han och jag, han har tjatat om skidåkning sen i sommras. Förut brukade det alltid gå att hitta billiga försäsongspaket, typ stuga och boende i Sälen för 500:- (med två backar öppna, men det kallas tre eftersom det står en stolpe och 5 träd i mitten av den ena backen). Skulle nog räcka bra. Någon som har koll på när och var sånt dyker upp? Eller har det blivit som med ICA, att man aldrig säljer billigare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Billig försäsongshelg med liftkort och boende?
Tillbaka
Topp