Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Billig och bra bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J_And" data-source="post: 947112" data-attributes="member: 133039"><p>Hej allesammans!</p><p></p><p>Jag är ute efter en ny bräda, gärna rätt allround, jag åker mest pist dock. Eftersom ekonomin inte är den bästa vill jag gärna ha någon kring 1000 kr, kan tänka mig att gå upp till 2000 kr om det är någonting riktigt bra.</p><p></p><p>Nu är det också så att jag har hittat en begagnad Burton Dominant (156) från 2004 för 1000 kr. Men som jag förstår det är den mer en parkbräda, går den även bra i pisten?</p><p></p><p>Mina mått:</p><p>Längd: 178cm</p><p>Vikt: 65kg</p><p>Skor: 41</p><p></p><p>Tips på bra och billiga brädor uppskattas mycket!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J_And, post: 947112, member: 133039"] Hej allesammans! Jag är ute efter en ny bräda, gärna rätt allround, jag åker mest pist dock. Eftersom ekonomin inte är den bästa vill jag gärna ha någon kring 1000 kr, kan tänka mig att gå upp till 2000 kr om det är någonting riktigt bra. Nu är det också så att jag har hittat en begagnad Burton Dominant (156) från 2004 för 1000 kr. Men som jag förstår det är den mer en parkbräda, går den även bra i pisten? Mina mått: Längd: 178cm Vikt: 65kg Skor: 41 Tips på bra och billiga brädor uppskattas mycket! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Billig och bra bräda?
Tillbaka
Topp