Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
billig skibum-mat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 999022" data-attributes="member: 102471"><p>Har gjort en del säsonger och ätit en vettig balanserad kost utan överdrivet intag av kolhydrater. Hör till saken att jag regelbundet går hos dietist och läkare oxå. Och då jag äter mycket grönsaker, proteiner i alla former och bara lite kolhydrater så vet jag att jag varken tappar formen, vikten eller mår dåligt av mitt intag av mindre kolhydrater än gemene man. Äter med andra ord av tallriksmodellen.</p><p></p><p>Där av min kommentar bullshit gör att uppmana till mer kolhydrats intag är oftast inte lösningen. Du får inte bättre ork av att äta kolhydrater som bryts ner relativt snabbt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 999022, member: 102471"] Har gjort en del säsonger och ätit en vettig balanserad kost utan överdrivet intag av kolhydrater. Hör till saken att jag regelbundet går hos dietist och läkare oxå. Och då jag äter mycket grönsaker, proteiner i alla former och bara lite kolhydrater så vet jag att jag varken tappar formen, vikten eller mår dåligt av mitt intag av mindre kolhydrater än gemene man. Äter med andra ord av tallriksmodellen. Där av min kommentar bullshit gör att uppmana till mer kolhydrats intag är oftast inte lösningen. Du får inte bättre ork av att äta kolhydrater som bryts ner relativt snabbt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
billig skibum-mat?
Tillbaka
Topp