Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
billig skibum-mat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 999028" data-attributes="member: 29415"><p>Det där är anekdotisk bevisföring och inte särskilt intressant.</p><p></p><p>Däremot tror jag du har rätt i sak och anledningen till det är att vanlig kost är rätt kolhydratrik till att börja med, Bröd, grönsaker osv så är det inte Vasaloppet man ska ägna morgondagen åt är det inga större problem. Dessutom vet jag av erfarenhet att säsongare kör rätt hårt i ca en vecka, sedan blir det alltmer sovmorgnar osv så då minskar ju behovet ytterligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 999028, member: 29415"] Det där är anekdotisk bevisföring och inte särskilt intressant. Däremot tror jag du har rätt i sak och anledningen till det är att vanlig kost är rätt kolhydratrik till att börja med, Bröd, grönsaker osv så är det inte Vasaloppet man ska ägna morgondagen åt är det inga större problem. Dessutom vet jag av erfarenhet att säsongare kör rätt hårt i ca en vecka, sedan blir det alltmer sovmorgnar osv så då minskar ju behovet ytterligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
billig skibum-mat?
Tillbaka
Topp