Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billiga lägenhetshotell - Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="malingunnarssonn" data-source="post: 1003046" data-attributes="member: 136080"><p>Jag var tillsammans med mina tjejkompisar i Val Thorens under sportlovet och blev nu sugen på att åka till Bad Gastein under påsken. Eftersom att förra resan gick på rätt mycket försöker vi nu komma undan så billigt som möjligt för att kunna åka. Undrar om någon har tips på billiga lägenheshotell centralt inne i centrum? Tänker mig någonstans runt 300 euro på en vecka, kvalitén på lägenheten får man efter vad man betalar så förväntar mig inget lyx. Om någon vet någonting är vi jättetacksamma för hjälp!</p><p></p><p>Kan vara möjligt att det finns trådar som liknar denna och isåfall ursäktar jag mig men hittade ingen när jag sökte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="malingunnarssonn, post: 1003046, member: 136080"] Jag var tillsammans med mina tjejkompisar i Val Thorens under sportlovet och blev nu sugen på att åka till Bad Gastein under påsken. Eftersom att förra resan gick på rätt mycket försöker vi nu komma undan så billigt som möjligt för att kunna åka. Undrar om någon har tips på billiga lägenheshotell centralt inne i centrum? Tänker mig någonstans runt 300 euro på en vecka, kvalitén på lägenheten får man efter vad man betalar så förväntar mig inget lyx. Om någon vet någonting är vi jättetacksamma för hjälp! Kan vara möjligt att det finns trådar som liknar denna och isåfall ursäktar jag mig men hittade ingen när jag sökte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billiga lägenhetshotell - Bad Gastein
Tillbaka
Topp