Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Billiga Longboards?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan02" data-source="post: 537866" data-attributes="member: 91848"><p>Varför har ingen rekommenderat begagnat än..? =) Jag kände att jag behövde ny bräda igår och studentekonomin är inte den bästa. Surfade in på blocket, tog 2 minuter att hitta en shysst deal, köpte samma bräda igår kväll så nu är jag kittad för sommaren.</p><p></p><p>Rullar nu mer på en Sector9 CR6 116cm, schyssta nineballhjul och helt okey graseballs-lager. Kostade mig 900kr och den är knappt använd, nya kullager när man känner för det blir några hundralappar till men jag är fortfarande inte över 1500kr...</p><p></p><p>KÖR BEGAGNAT!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan02, post: 537866, member: 91848"] Varför har ingen rekommenderat begagnat än..? =) Jag kände att jag behövde ny bräda igår och studentekonomin är inte den bästa. Surfade in på blocket, tog 2 minuter att hitta en shysst deal, köpte samma bräda igår kväll så nu är jag kittad för sommaren. Rullar nu mer på en Sector9 CR6 116cm, schyssta nineballhjul och helt okey graseballs-lager. Kostade mig 900kr och den är knappt använd, nya kullager när man känner för det blir några hundralappar till men jag är fortfarande inte över 1500kr... KÖR BEGAGNAT! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Billiga Longboards?
Tillbaka
Topp