Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Billiga Oakley Wisdom?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 268903"><p>Hej på er FR!</p><p></p><p>Jag hade ju ett par Oakley wisdom förut, sålde dom och fick tag i ett par neongröna crowbars. Nej, ush crowbar var inget för mig så sålde iväg dom.</p><p></p><p>Nu har jag inga brillor sen några veckor tillbaka och vill ha ett par wisdom igen.</p><p>Var in på glasögon affären här i staden och dom ville ha 1750 kr för vita oakley wisdom med pink iridium. Dyyyyyyyyyrt tyckte jag och köpte inte.</p><p></p><p>Är det verkligen 1750 kr man får lägga ut för ett par mattvita wisdom med pink iridium?</p><p>Vet ni någon affär som har dom billigare? Hanssons, Alpingaraget?</p><p>Eller möjligtvis någon internetsida?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 268903"] Hej på er FR! Jag hade ju ett par Oakley wisdom förut, sålde dom och fick tag i ett par neongröna crowbars. Nej, ush crowbar var inget för mig så sålde iväg dom. Nu har jag inga brillor sen några veckor tillbaka och vill ha ett par wisdom igen. Var in på glasögon affären här i staden och dom ville ha 1750 kr för vita oakley wisdom med pink iridium. Dyyyyyyyyyrt tyckte jag och köpte inte. Är det verkligen 1750 kr man får lägga ut för ett par mattvita wisdom med pink iridium? Vet ni någon affär som har dom billigare? Hanssons, Alpingaraget? Eller möjligtvis någon internetsida? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Billiga Oakley Wisdom?
Tillbaka
Topp