Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billiga Sæsongskort Chamonix.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flatland" data-source="post: 203700" data-attributes="member: 56956"><p>Tjena alla.</p><p>Man kan ladda ned inkøpsorder på www.compagniedumontblanc.fr (pdf). Denna måste fyllas i och skickas till deras adress i cham. Mesta av infon finns på hemsidan. Kan man inte franska får man gissa sig till vissa bitar, men svårt att gøra fel. De priser som står på blanketten ær de som ær gællande innan 20 nov. Dvs inklusive rabbatten. Som jag førstått det hela så kommer det att finnas två kort i år ett med och ett utan GMD toppen och Aiguille du Midi. Med heter Unlimited och utan heter Le Pass. Som en liten torr kommentar kan jag tillægga att utan bør man køpa om man ær totaljibber och inte intresserad av de stora åken, (men då kan man också bumma i Åre ingen anledning att dra till Cham) annars bør man nog køpa med. Kanske inte får så mycket nytta av gmd toppen eftersom køerna alltid ær før långa, men Aiguillen ær alltid bra på olika sætt. Lågsæsongskortet vet jag inte om det finns kvar. Och det franska kortet kan man køpa nær man vill och ligger på andra priser, men då måste4 man vara med i klubben så att sæga. Hoppas detta varit till hjælp før er alla som tænker vara i Cham i vinter. Kanske vi ses.</p><p></p><p>Rock On Flatland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flatland, post: 203700, member: 56956"] Tjena alla. Man kan ladda ned inkøpsorder på www.compagniedumontblanc.fr (pdf). Denna måste fyllas i och skickas till deras adress i cham. Mesta av infon finns på hemsidan. Kan man inte franska får man gissa sig till vissa bitar, men svårt att gøra fel. De priser som står på blanketten ær de som ær gællande innan 20 nov. Dvs inklusive rabbatten. Som jag førstått det hela så kommer det att finnas två kort i år ett med och ett utan GMD toppen och Aiguille du Midi. Med heter Unlimited och utan heter Le Pass. Som en liten torr kommentar kan jag tillægga att utan bør man køpa om man ær totaljibber och inte intresserad av de stora åken, (men då kan man också bumma i Åre ingen anledning att dra till Cham) annars bør man nog køpa med. Kanske inte får så mycket nytta av gmd toppen eftersom køerna alltid ær før långa, men Aiguillen ær alltid bra på olika sætt. Lågsæsongskortet vet jag inte om det finns kvar. Och det franska kortet kan man køpa nær man vill och ligger på andra priser, men då måste4 man vara med i klubben så att sæga. Hoppas detta varit till hjælp før er alla som tænker vara i Cham i vinter. Kanske vi ses. Rock On Flatland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billiga Sæsongskort Chamonix.
Tillbaka
Topp