Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigare i Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 182304" data-attributes="member: 29018"><p>Hej,</p><p>Om du är på väg att köpa lavinsändare, skulle jag försöka handla den i bra tid innan jag åker till Kanada. Det är bra att lära sej och övat med sin lavinsändare (och sina kompisar)innan man åker till Kanada. När man väl är där och ser all snö som de vanligtvis har där, vill man nog helst åka så mycket som möjligt (och öva några gånger där för att hålla kunskaperna vid liv). Försök att hitta billiga siter i Europa (EU). Fundera även vilken eller vilka lavinsändare du skulle föredra.</p><p></p><p>Ride on,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 182304, member: 29018"] Hej, Om du är på väg att köpa lavinsändare, skulle jag försöka handla den i bra tid innan jag åker till Kanada. Det är bra att lära sej och övat med sin lavinsändare (och sina kompisar)innan man åker till Kanada. När man väl är där och ser all snö som de vanligtvis har där, vill man nog helst åka så mycket som möjligt (och öva några gånger där för att hålla kunskaperna vid liv). Försök att hitta billiga siter i Europa (EU). Fundera även vilken eller vilka lavinsändare du skulle föredra. Ride on, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigare i Kanada?
Tillbaka
Topp