Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Billigare Jackor: stadium, team osv -skit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kungpow" data-source="post: 830908" data-attributes="member: 101361"><p>Tjo!</p><p></p><p>Tänkte tjacka mig en ny jacka för vintern. Är dock ingen bum, utan åker två-tre veckor om året. Behöver ändå ny garderob, men vill förståligt nog komma undan lite billigare än the real-deal. Lär bara använda kläderna två år kanske.</p><p></p><p>Men ifall jag köper jacka för säg 1500 spänn på stadium istället för en 3000krs från blue-tomato, är då kvalitetsskillnaden stor?</p><p></p><p>ELler är prisskillnaden mer beroende på "statusen" på märket, design osv?</p><p></p><p>Vad tror ni? Vill ju inte att det slutar med att sömmarna går upp/man blir genomvåt efter en timme i backen eller dyl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kungpow, post: 830908, member: 101361"] Tjo! Tänkte tjacka mig en ny jacka för vintern. Är dock ingen bum, utan åker två-tre veckor om året. Behöver ändå ny garderob, men vill förståligt nog komma undan lite billigare än the real-deal. Lär bara använda kläderna två år kanske. Men ifall jag köper jacka för säg 1500 spänn på stadium istället för en 3000krs från blue-tomato, är då kvalitetsskillnaden stor? ELler är prisskillnaden mer beroende på "statusen" på märket, design osv? Vad tror ni? Vill ju inte att det slutar med att sömmarna går upp/man blir genomvåt efter en timme i backen eller dyl. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Billigare Jackor: stadium, team osv -skit?
Tillbaka
Topp