EmilG
Ny medlem
Billigare liftkortet i Verbier m arbetstillstånd?
Jag undrar om det är någon vänlig själ här på forumet som har någon koll på hur det funkar med rabatt på liftkortet i Verbier. Jag har läst här nånstans att man får halva priset på liftkortet om man har arbetstillstånd. Hur funkar det? Räcker det med arbetstillståndet eller behöver man någon slags intyg från arbetsgivaren också? Antar att man rimligen behöver de båda, men jag ställer frågan ändå eftersom det är avgörande för om vi ska panikansöka arbetstillstånd innan vi åker ner eller vänta med det och låta arbetsgivaren hjälpa oss med det när/om vi får jobb.
Tacksam för svar
/Emil
Tacksam för svar
/Emil