Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billigaste Alp-orten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 454609" data-attributes="member: 32948"><p>Jag har gjort lite efterforskningar om just cheget, men det är svårt att ta sig dit. Är lättare om man får tag på en arrangör, helst rysk men även svensk. </p><p>Det rådande läget gör ju inte stället mer attraktivt, dessutom kommer det definitivt inte bli billigare - du vill väldigt gärna åka med lokal guide i Cheget. </p><p></p><p>Bor man i norra sverige är Kirovsk i ryssland ett alternativ. Från Luleå når man det på 12-18 timmar (beroende på hur många papper som måste vändas och stämplas) </p><p>Billigt och med massor av rysk charm! (har lite bilder därifrån i mitt fotoalbum)</p><p>Annars skulle jag satsa på krasnay polyana - rysslands svar på Åre, typ. </p><p></p><p>För bra, billig skidåkning skulle jag nog generellt sett satsa på okända orter. Finns många guldkorn, finns tusentals artiklar om dessa guldkorn i alla skidblaskor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 454609, member: 32948"] Jag har gjort lite efterforskningar om just cheget, men det är svårt att ta sig dit. Är lättare om man får tag på en arrangör, helst rysk men även svensk. Det rådande läget gör ju inte stället mer attraktivt, dessutom kommer det definitivt inte bli billigare - du vill väldigt gärna åka med lokal guide i Cheget. Bor man i norra sverige är Kirovsk i ryssland ett alternativ. Från Luleå når man det på 12-18 timmar (beroende på hur många papper som måste vändas och stämplas) Billigt och med massor av rysk charm! (har lite bilder därifrån i mitt fotoalbum) Annars skulle jag satsa på krasnay polyana - rysslands svar på Åre, typ. För bra, billig skidåkning skulle jag nog generellt sett satsa på okända orter. Finns många guldkorn, finns tusentals artiklar om dessa guldkorn i alla skidblaskor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Billigaste Alp-orten?
Tillbaka
Topp