Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigaste Trancieverpaketet På Marknaden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 407065" data-attributes="member: 32561"><p>Klart man förstår att supererbjudandet hos Conrad lockar där du för endast 1500 riksdaler kan få transciever och sond MEN säkerhet och budget går sällan hand i hand. </p><p></p><p>Vare sig du köper en Pieps eller en mer erkänd och populär transciever så är det träning som gäller. Personligen åker jag med en kompis som kan sin Pieps fullt ut än en som lagt 4000 kr för en annan transa men som inte behärskar den.</p><p></p><p>Mitt råd är alltså att köpa en dyrare variant och sen lära dig den ordentligt. Det är trots allt ditt eller en kompis liv som kan komma att hamna på spel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 407065, member: 32561"] Klart man förstår att supererbjudandet hos Conrad lockar där du för endast 1500 riksdaler kan få transciever och sond MEN säkerhet och budget går sällan hand i hand. Vare sig du köper en Pieps eller en mer erkänd och populär transciever så är det träning som gäller. Personligen åker jag med en kompis som kan sin Pieps fullt ut än en som lagt 4000 kr för en annan transa men som inte behärskar den. Mitt råd är alltså att köpa en dyrare variant och sen lära dig den ordentligt. Det är trots allt ditt eller en kompis liv som kan komma att hamna på spel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigaste Trancieverpaketet På Marknaden?
Tillbaka
Topp