Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigaste Trancieverpaketet På Marknaden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidskunken" data-source="post: 408399" data-attributes="member: 81428"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Jag vill nog ha ett bättre paket som jag vet fungerar samt en spade som inte går sönder så fort det ska grävas. Det låter ju billigt med 1500 men jag vill nog ha lite mer kvalité.</p><p></p><p>Beställde ett paket från skiin.se idag, ortovox patroller som både är analog och digital, fick med deras bästa spade och en 265cm sond för 3200 spänn, tror att bara sökaren går på 3000:- annars.</p><p></p><p>Hoppas det funkar...</p><p></p><p>/Uffe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidskunken, post: 408399, member: 81428"] Tack för alla svar! Jag vill nog ha ett bättre paket som jag vet fungerar samt en spade som inte går sönder så fort det ska grävas. Det låter ju billigt med 1500 men jag vill nog ha lite mer kvalité. Beställde ett paket från skiin.se idag, ortovox patroller som både är analog och digital, fick med deras bästa spade och en 265cm sond för 3200 spänn, tror att bara sökaren går på 3000:- annars. Hoppas det funkar... /Uffe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Billigaste Trancieverpaketet På Marknaden?
Tillbaka
Topp