Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BILLIGT BOENDE I CHOMINIX FINNS, 2v över nyår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miiah" data-source="post: 217923" data-attributes="member: 60033"><p>hejsan!! jag o en tjej kompis funderar på chamo över nyår...vi har inte spikat något än utan håller dörrarna öppna för förslag o här kom ju ett toppen förslag!! när kommer ni åka ner o hur? o finns det fortfarande plats i lägenheten?? hör gärna av dig så fort du vet....jag ska snacka med min polare o se vad hon säger..känns som att hon kan vara intresserad!!</p><p></p><p>vi hörs!</p><p>/ annamia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miiah, post: 217923, member: 60033"] hejsan!! jag o en tjej kompis funderar på chamo över nyår...vi har inte spikat något än utan håller dörrarna öppna för förslag o här kom ju ett toppen förslag!! när kommer ni åka ner o hur? o finns det fortfarande plats i lägenheten?? hör gärna av dig så fort du vet....jag ska snacka med min polare o se vad hon säger..känns som att hon kan vara intresserad!! vi hörs! / annamia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BILLIGT BOENDE I CHOMINIX FINNS, 2v över nyår
Tillbaka
Topp