Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vart vill du bo?? Vad är närheten?? Skall du jobba säsong??
Det är bara 6 mil från Trysil till sälen, så hyr stuga i sälen och åk en timme på morgonen till Trysil. Det är värt det. Jag kan en hel del om Trysil (jobbat där i 3 år) så är det något så kan du bara fråga...
Jo, vi letar efter billigt boende under ett antal helger denna säsong. Då vi har bil med oss är det ok om det är upp till fem mil att köra enkel resa från boendet till åkningen.
Anledningen till att jag söker efter detta är att vi vill hitta ett bättre alternativ än att åka paketresor med buss från Göteborg.
Då är det ypperligt att bo i Sälen. Annars kan du kontakta Trysil Booking, (Booking: booking@trysil.com (+47)6245 0000)
det finns en hel del billiga boende som ligger centralt. Var ute i god tid, typ nu om ni skall ha något som är bra. Kontakter i Sälen kan jag ej stå till tjänst med. Men det skall väl vara lätt att hitta!
Hej!
Vi brukar själva åka till Hemsedal med bil ca 4 ggr/säsong. Ett prisvärt alternativ är hos Ola på Granheim 0047-32077534. Där har vi bokat i stort sett samma vecka som vi åkt dom senaste 2 åren. Ganska enkla lgh med 4 riktiga sängar, kök typ trinett med 2 plattor och kyl. Dusch/toa och tillgång till bastu. Nu såg jag att han är med i Resdax katalog så då sticker väl priserna där också. Något helt annat är ett tips till dig som också är från Göteborg, om du är medlem i friluftsfrämjandet får du 20% på alla ordinarie priser hos Udéns sport hela året. Inte illa.
Med vänlig hälsning
Anders
Hallå!
Jag jobbar för Trysil, men är placerad i Stockholm. Vill du eller någon annan ha hjälp med billigast boende i Trysil på helger under säsongen, hör av dig till mig när ni har bestämt er för vilka helger ni vill åka. Oavsett boendet är det som allra billigast generellt tom februari.
Trysil öppnar på lördag, varför inte åka upp redan i december och få en superbillig helg!
Annars samarbetar Udéns sport med Trysil och det kommer att komma upp förmånliga resor hos dem under säsongen.
...campingstugor finns här. http://www.bru-haug.no/ Ligger inne i Hemsedal. De är de små campingstugorna. Enkla, trånga och all sanitet i gemensam byggnad.
lånar denna tråden lite eftersom ämnet är liknande:
finns det någon som har boende att hyra ut i hemsedal sön 28 dec - fre 2 jan?
eller, tips om var vi kan hitta billigt boende, privat eller inte, är också mycket välkomna!
givetvis har vi letat på hemsedals hemsida, men tänkte söka efter alternativ!
hej! jag och en kompis tänkte åka vecka 15, torsdag till söndag eller fredag till söndag. Har någon bra tips på billigt boende? Kan se ut hur som helst bara man kan sova och äta, vill bara åka skidor alltså, har inga krav på komfort!