Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bilmekaniker sökes för konsultation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 924228" data-attributes="member: 45951"><p><strong>Pillard:</strong></p><p>Tack, jag gör vad jag kan. Kul att min misär kan bidra till helg-lyckan! (Valfri smiley)</p><p></p><p><strong>Jerry:</strong></p><p>Jag är född i Birkastan! Pakistan? Nej, Birkastan!</p><p></p><p><strong>Dustin_Dan:</strong></p><p>Absolut, att vara skeptisk är en dygd. Tyvärr rör det sig inte om en skeptisk mekaniker som påpekat saker. Utan en skeptisk man på bilprovningen.</p><p></p><p><strong>Heinz_p:</strong></p><p>Låter som paradiset.</p><p></p><p>Det är en 02:a, jag har den som golf-bil. Det vill säga jag åker till golfbanan med den. Det är mitt enda bilbehov. Vilket gör mig lite tveksam till hur mycket jävla meck (ja det var ett försök till en ordvits) jag orkar lägga ner på den.</p><p></p><p>Självklart har jag inte betalat någonting än och jag har lämnat bakdörren i form av "jag-skiter-i-er-ge-mej-min-bil-tillbaka" dörren öppen. Men det innebär som sagt att behöva lämna in den någon annanstans, betala felsöknings kostnader och riskera samma jävla ruttna fyllebugg igen, fast i en annan verkstad. Det är inte pengarna, det är principen!</p><p></p><p>Det hela handlar började ungefär med att en väldigt specifik felkod som pekar på en väldigt specifik och dyr reservdel. Vilket sedan har ballat ur i en hel massa olika reservdelar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 924228, member: 45951"] [b]Pillard:[/b] Tack, jag gör vad jag kan. Kul att min misär kan bidra till helg-lyckan! (Valfri smiley) [b]Jerry:[/b] Jag är född i Birkastan! Pakistan? Nej, Birkastan! [b]Dustin_Dan:[/b] Absolut, att vara skeptisk är en dygd. Tyvärr rör det sig inte om en skeptisk mekaniker som påpekat saker. Utan en skeptisk man på bilprovningen. [b]Heinz_p:[/b] Låter som paradiset. Det är en 02:a, jag har den som golf-bil. Det vill säga jag åker till golfbanan med den. Det är mitt enda bilbehov. Vilket gör mig lite tveksam till hur mycket jävla meck (ja det var ett försök till en ordvits) jag orkar lägga ner på den. Självklart har jag inte betalat någonting än och jag har lämnat bakdörren i form av "jag-skiter-i-er-ge-mej-min-bil-tillbaka" dörren öppen. Men det innebär som sagt att behöva lämna in den någon annanstans, betala felsöknings kostnader och riskera samma jävla ruttna fyllebugg igen, fast i en annan verkstad. Det är inte pengarna, det är principen! Det hela handlar började ungefär med att en väldigt specifik felkod som pekar på en väldigt specifik och dyr reservdel. Vilket sedan har ballat ur i en hel massa olika reservdelar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bilmekaniker sökes för konsultation
Tillbaka
Topp