Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats + boende finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillis80" data-source="post: 10823" data-attributes="member: 15217"><p>Jag och min polare befinner oss nere i ST Anton för att tillbringa säsongen men har upptäckt vilken hemsk inflation det gott pa att skibumma pa orten och boende verkar nästan omöjligt för ett längre tag. Sa vi funderar pa nanannanstans och undrar vad hyran ligger pa och om det finns nagra jobb överhuvudtaget i La Grave eller om man tvingas bränna besparingarna.</p><p>Tacksam för svar lillis1980@yahoo.se eller bara pa min community.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillis80, post: 10823, member: 15217"] Jag och min polare befinner oss nere i ST Anton för att tillbringa säsongen men har upptäckt vilken hemsk inflation det gott pa att skibumma pa orten och boende verkar nästan omöjligt för ett längre tag. Sa vi funderar pa nanannanstans och undrar vad hyran ligger pa och om det finns nagra jobb överhuvudtaget i La Grave eller om man tvingas bränna besparingarna. Tacksam för svar lillis1980@yahoo.se eller bara pa min community. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats + boende finns
Tillbaka
Topp